Jamo S 426 HCS 3 (Zwart) Review

FoNnEke 11 februari 2014, 1.819 views

Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)

Pluspunten

• Mooi design.
  • Goed vol geluid.
  • Staat stoer in je kamer.
  • Degelijk gebouwd en afgewerkt

Minpunten

• Geen Subwoofer

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Hallo Tweakers,

Ik heb deze set nu 2 / 3 weken in mijn bezit, en ik sta echt met mijn mond vol tanden. Ik heb de set gekocht via een aanbieding site ( ja die bekende met de I ). Maar ik had echt niet verwacht dat je er dit uit gepompt krijgt. Zeker als je na gaat dat ik zoon jukkie mukkie 5.1 surround set "DVD/5.1 versterkertje" er op heb zitten. Er is nog een andere (goede) versterker onderweg (Onkyo TX-NR525, Review hier van komt later, en dan pas ik deze ook nog wat aan)

Geluidskwaliteit films/games:

Kwaliteit van het geluid is echt subliem, ik ben over gegaan (zoals al eerder vermeld) van zoon cheap LG 5.1 speaker setje naar deze set. En het is echt GE-WEL-DIG. Eargasm all over the place zeg maar. Bij Films mis je wel een subwoofer maar dat is algemeen bekent. Bij games vind ik dit minder erg, maar je kunt het daar ook wel merken dat hij soms wel iets te kort komt dan.

Basweergave:
De bass is zonder subwoofer niet geweldig bij films, bij Games is het goed te hebben maar bij Muziek mis je echt niets. Bij muziek zit de basweergave in de speakers zelf er prima in.

Midden- en hogetonenweergave:
Kan hier lang en kort over door gaan, maar daar is gewoon niets op aan te merken.

Prijs:
Ik heb de Set goedkoper gekocht dan de prijs hier in de Pricewatch. Maar het was dan ook een aanbieding, al moet je de volle mep betalen, niet twijfelen dat is hij ook echt waard ! Prima prijs kwaliteit verhouding.

Featureset:
Naja, dit vind ik een lastige om te beoordelen. Je kunt er in ieder geval veel voor vinden en voor aanschaffen.

Bouwkwaliteit en afwerking:
Subliem, echt een mooie set ziet er degelijk uit voelt sterk aan en is gewoon echt super afgewerkt.

Vormgeving:
Geweldig mooi, staat super zo langs je TV / kast of waar je het ook neer zet. Het is een eyecatcher die niet te hard opvalt. Dat is precies wat ik mooi vind.

Geluidskwaliteit muziek:
Zoals ik al vaker heb aangegeven in de review en daarom ga ik er niet te lang over door, ik vind het super. Mooie volle klanken, niets te klagen !

Conclusie:
Mooi strak en goed systeem voor je geld. Prijs kwaliteit is gewoon "verkeerd om" je krijg meer kwaliteit dan de euro's die je er in stopt!

Heb jij ook een Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)?