Specificaties 4,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart Review

peter123 1 februari 2014, laatste update op 3 augustus 2014, 190 views

Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart

Levert veel voor een redelijke prijs. Camera en en batterij zijn minder. Ik ga hem rooten om de onnodige software te verwijderen en hopelijk de batterijduur zo te verlengen.

Pluspunten

• Mooi helder beeldscherm
  • Gevoelig touch
  • Snel
  • Geen gekke bugs
  • Prijs/prestatie verhouding

Minpunten

• Motorolla bloatware kun je niet verwijderen
  • Batterij gaat snel leeg bij weinig gebruik
  • Foto's zijn niet scherp
  • Slechte selfies
  • Weinig hoesjes verkrijgbaar

Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart?

Reviews door de redactie

fyi, ik keek voor dit toestel voor mijn vader en zag je bloatware opmerking, je kan er wel een cyanogen mod ROM voor krijgen bijvoorbeeld en deze erop zetten, scheelt een hoop, zeker als je hardware niet de allersnelste is...
Bedankt voor je advies. Heb de mod ooit geprobeerd, maar toen functioneerde niet alle hardware. Ik zal het eens opnieuw bekijken.