Logitech K120 (Qwerty NL) - Reviews

Logitech K120 (Qwerty NL) Review

Lboers 18 januari 2014, 1.079 views

Logitech K120 (Qwerty NL)

Pluspunten

• stevig
  • morsbestendig

Minpunten

• ziet er goedkoop uit

Dit is een degelijk toetsenbord wat prima geschikt is voor tekstverwerken. De toetsen maken niet veel geluid en zijn goed gevormd voor je vingers. Voor de rest is het een redelijk standaard verhaal met dit toetsenbord, eigenlijk normaal wat je verwacht voor 10 euro. De aanslag van de toetsen is niet heel direct. Ik heb er met tekst typen geen last van, maar een gamer zal daar denk ik wel anders over denken.

Een bonus punt is dat Logitech claimt dat dit toetsenbord morsbestendig zou moeten zijn. Mijn vorige toetsenbord gaf na een omgestoten glas namelijk de geest terwijl ik een rapport van 4000 woorden moest schrijven.

Het toetsenbord is niet heel mooi te noemen. de onderkant is van een saai en niet mooie grijze kunstof. Dit zit ook aan de achterzijde en je ziet er een streep van bij de boventkant. De hoeken van de voor en zijkanten zijn in verschillende mate afgerond. Eerst vond ik het ontwerp wel prima, maar na er driekwart jaar naar gekeken te hebben had ik wat meer centen voor een strakker ontworpen exemplaar uitgetrokken

Wil je een degelijk goedkoop toetsenbord, dan is deze perfect voor jou.

Heb jij ook een Logitech K120 (Qwerty NL)?