Specificaties 15,4" (1280x800), 160GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo 3000 N200 (TY2K2UK) Review

ZZII 3 december 2008, laatste update op 17 februari 2009, 1.014 views

Lenovo 3000 N200 (TY2K2UK)

Pluspunten

• Accuduur
  • Degelijk

Minpunten

• Onlogische positionering FN-toets
  • Design
  • Beeld
  • Lenovo software

Ik heb deze laptop een week geleden (lees 27-11-08) gekocht van een college genoot voor het schamele bedrag van 150. Voor dit geld kon ik een laptop met nog 11 maanden garantie en een nieuwwaarde van 370 (lees: actie Saturn Tilburg) niet laten liggen en sindsdien heeft het apparaat mij alleen maar in positieve zin verrast.

Het is een robust en degelijk apparaat, wat voor simpel internet en typ werk voldoet, je moet er geen spellen of grafische programma's op gaan draaien maar dat mag voor zich spreken met deze specificaties. Verder ben ik erg te spreken over de tijd dat ik draadloos kan werken met een volle accu (4 tot 4.5 uur) Helaas zitten er ook wat onnodige minpunten aan deze laptop zo zit hij rammend vol met software van Lenovo, zit de FN toets op een erg onnatuurlijke plaats en is het design niet echt van deze tijd.

Maar al met al ben ik zeer tevreden (voor nu althans) met deze laptop, en is het absoluut geen miskoop voor de niet zo veeleisende consument

Heb jij ook een Lenovo 3000 N200 (TY2K2UK)?

Ik ben het op zich wel met je eens over de FN-toets, die zit echt op een onhandige plaats (zeker als je toch wat oude spellen installeert). Ik moet zeggen dat er trouwens nog best veel op draait. Wat zijn jouw specificaties? Er zijn er nl. verschillende, ikzelf heb een T2390 met 2GB en een X3100, maar je hebt ze ook met een T7xxx en een nVidia-kaart... Dat maakt natuurlijk nogal veel verschil bij het spelen van spellen.
Bedankt voor de review maar mag wel wat uitgebreider.
Ik heb deze laptop ook en hij bevalt me zeer goed. Ook gekocht voor 369 en dat is belachelijk weinig.
Ook gehaald bij de Saturn. Wie heeft er al extra geheugen in gezet? En wie heeft er die Lenovo crap netjes af kunnen halen zonder een compleet nieuwe Windows Install?
Ik kreeg er een reepje bij en er zit nu 2 gig in. Heb zelf een vista ultimate installatie gedaan.