Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty) Review

BasieP 2 december 2008, laatste update op 2 december 2008, 841 views

Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty)

Pluspunten

• De goede eigenschappen van dit toetsenbord zijn als volgt:
  • er is imo een goede ondersteuning. Logitech is natuurlijk geen kleine speler.
  • De prijs is goed, niet zo lomp hoog als toetsenborden tegenwordig vaak zijn
  • hij ziet er redelijk goed uit. Niet super, dat absoluut niet, maar hijs niet lelijk.

Minpunten

• Er zijn een groot aantal dingen die ik vrij slecht vind aan dit toetsenbord.
  • spontane uitval van toetsen.
  • soms hard moeten indrukken van toetsen.
  • imo doet dit ding veel softwareatig, dwz, somige toetsen kun je niet tegelijk indrukken. Dan pakt ie er gewoon 1 niet. Dit is erg vervelend in games.

Ik heb dit toetsenbord nu ongeveer een maand. Inmiddels is de 'm' toets al kapot, en werkt mijn rechter shift niet meer.
Ik speel geen spelletjes, en tiepe heleaal niet veel, en het is me ook nog nooit overkomen dat een toetsenbord 'zomaar' kapot gaat.
De 'M' toets moet ik nu heel hard indrukken wil hij het doen.
De shift (rechter) moet ik in het midden indrukken. Aangezien ik vrij grote handen heb doe ik het meestal helemaal aan de zijkant (rechter kant) Dit werkt vaak niet.

Met de spatie heb ik heel sos ook een probleem zoals met de shift, maar dit is vooral als ik et een hand type. Normaal druk ik de spatie ook in het midden in, maar wanneer ik met een hand type doe ik dat ook aan de zijkant.
dit kan dit toetsenbord blijkbaar niet.

Heb jij ook een Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty)?

Kan je wat dingen toelichten? De goede ondersteuning, waar blijkt dat uit? En hij ziet er redelijk uit zeg je; plaatjes doen het altijd goed. En definieer direct 'lomp hoog' ;)

Probeer je review wat uit te breiden, dit is meer een klacht dan een beoordeling. Een klacht met spelfouten en teveel afkortingen that is..
je speelt geen games en toch is je slechte eigenschap vervelend in games.. En zoals bakkerM zegt, doe wat moeite en schrijf je review netjes uit, dit is niks.
Kun je in vervolg je review even door de spellingscontrole halen aub? Sommige woorden zijn namelijk onleesbaar.
En als je toetsenbord zoveel mankementen vertoont zou ik terug gaan naar de winkelier en garantie claimen

10 zinnen maakt nog geen review maar meer een protest
Trouwens het probleem, dat er toetsen zwaar indrukken is in de meeste gevallen bij dit toetsenbord, dat er rotzooi onder de toetsen zit.
Ik gebruik op meerdere plaatsen dit TB, en ben er zeer tevreden mee.
Kijk maar eens goed onder de toetsen !!