Monster DNA (Blauw, Grijs) Review

Ted.van.es 14 januari 2014, 623 views

Monster DNA (Blauw, Grijs)

Pluspunten

• Goed bass
  • Goed laag
  • Meerder kabels niet zo zeer een plus punt

Minpunten

• Geen goed beschermende doos zoals bij beat.s
  • Edit: als je de speakers naar je hoofd drukt hoor je het membraan wat niet goed kan zijn.

Echt wat een super koptelefoon.
Hij klinkt in mijn mening echt super, een goede controle over het geluid en word amper vervormd. Ookal gaat hij knijter hard.
De aanleiding dat ik DEZE koptelefoon heb gekocht zijn, kwaliteit heb ik namelijk all kunnen horen. (in de BCC waar ik heb ook hebt gekocht. Voor een super prijs 145,- euro) en omdat ik ze persoonlijk ook heel mooi vind. Maar dat is mijn mening
In de doos bevinden zich, twee kabels één met een console waarin een microfoon zit en de volume knopen (de microfoon werkt heel goed hoor ik van andere. En één zonder console dus alleen een kabel. Ook zit er Een soort tasje voor de koptelefoon wat overens zogoed als niet beschermd, en als laatste zit er nog een doekje bij. Om de koptelefoon schoon te maken.

Dus alles bij el kaar is het echt een super ding. Accessoires zit er genoeg bij ook all vind ik dat het tasje vrij weinig nut heeft meer show vind ik.

Heb jij ook een Monster DNA (Blauw, Grijs)?

Klopt, bijzonder goede kwaliteit geluid voor een product wat toch vooral op status is gericht. Bouwkwaliteit vind ik wel een punt inderdaad. Zeer plastic en de oorkussens laten ook snel los..
Hoe bedoel je met los laten?
Ik vind wel dat je de koptelefoon heel ver kunt draaien over de horizontale as, maar dat hoor je ook niet te doen.👍
De aansluiting van dat zachte spul op je oren en de rest van het ding, ging rafelen etc.
Ik heb er ook 2 gehad, allebei hadden wel mankementen, desalniettemin was het geluid gewoon goed, als je een goede equalizer had, geluid is behalve de Bas vrij neutraal.
Oke, nu moet ik zeggen dat ik daar geen last van heb die van mij. ik gebruik ook geen equalizer ik vind hem zonder all goed.
Op moment van reageren heb ik mijn Monster Dna Midnight Black al 4 jaar!.
Hij kostte tegen die tijd nieuw ¤200
Eerst wil ik zeggen van WAUW! wat is dit een koptelefoon. Ik heb er 3 jaar lang mee lopen folderen door weer en wind, de kleinste regen buitjes tot aan de grootste stortbuien hij kon het allemaal aan. Ik heb zelf nog geen last gehad van loskomende spullen (Ik gebruik heb nu al 4 jaar intensief een uur of 30 per week). Enigste minpunt wat ik wel heb is dat hij niet meer werkt op mijn telefoon. Ik hoor dan maar vanaf 1 kant geluid maar als ik hem op de computer aansluit doen beide kanten het wel (nee ligt ook niet aan telefoon, heb al andere koptelefoons getest en die deden het wel).
Ik geef dit product een 4/5 puur omdat het een stoere look heeft en na al die tijd nog steeds doet! :)