LG GSA-4167B 16x (Dual-layer, Zwart) Review

antiekeradio 21 november 2008, 201 views

LG GSA-4167B 16x (Dual-layer, Zwart)

Pluspunten

• foutcorrectie, stille werking, niet al te lelijk (naar maatstaven van optische drives dan)

Minpunten

• "het is maar een DVD brander"
  • buiten de featureset niets op aan te merken.

Media-foutgevoeligheid Score: 5
Media-compatibiliteit Score: 5
Schrijfsnelheid Score: 3
Leessnelheid Score: 4
ik heb deze brander al een behoorlijke tijd in mn systeem zitten, maar gebruik hem pas de laatste tijd regelmatig om DVD's te branden.

De brander heeft geen leuke fratsen zoals lightscribe of SATA compatibiliteit, maar voor het simpel branden van een backup DVD heb je dat ook niet nodig. Daarvoor is de foutcorrectie etc veel belangrijker, en dat doet deze brander als de beste.

ik ben er dan ook nog steeds heel tevreden mee.

Heb jij ook een LG GSA-4167B 16x (Dual-layer, Zwart)?

Is dit nu een review, of wilde je wat vertellen over je dvd speler ;)