iRiver H320, 20GB (USB 2.0) Review

alex1987 19 mei 2005, 462 views

iRiver H320, 20GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Grote opslagcapaciteit
  • Makkelijk op de pc aan te sluiten
  • Goede geluidskwaliteit
  • Duidelijk display
  • Goede accuduur

Minpunten

• Het enigste zou zijn dat je even moet wennen aan de knopjes...
  • Slechtere oordopjes

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb de Iriver H320 nu een aantal weken en hij werkt echt perfect! In het begin wel wennen aan de knopjes, maar na eventjes oefenen heb je het snel onder de knie! Het beeldscherm is mooi helder en ook de muziek klinkt perfect! Het grootste voordeel is dat het op je pc een 2e HD is en dat je radio, mp3, foto, video en tekst kunt afspelen.

Echt top gewoon!

Ook de accuduur ben ik zeer over te spreken. De extra kabeltjes en beschermhoesje etc. zien en goed en kwalitatief uit. Na een firmware upgrade kunnen erg veel soorten video's afgespeeld worden en ook de accuduur wordt beter beheerd door de mp3 speler. versie 1.28 draait perfect! ik had alleen wel verwacht dat ze kwalitatief betere oodropjes erbij zouden leveren. Dan betaal je al een aardig hoog bedrag voor de mp3 speler en dan krijg je niet echt goede oordopjes, maar gelukkig had ik al hele goede, dus die heb ik nu gewoon in gebruik.

Heb jij ook een iRiver H320, 20GB (USB 2.0)?

Je bent over de accuduur te spreken, maar wat zegt dat? Hoelang gaat de accu mee dan? Want iedereen beoordeeld "over te spreken" verschillend.
Ik ga er zelf ongeveer 12 uur mee, tenzij er plaatjes en video mee gekeken wordt.
Na een firmware upgrade kunnen erg veel soorten video's afgespeeld worden
wat bedoel je hier in godsnaam mee. Je kan volgens mij maar één soort videobestand afspelen, xvid met restricties van 220x176 @ 10fps.