Specificaties met een totaal vermogen van 10 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

XtremeMac Tango Bar (USB-B22-03) Review

Denny Hopper 31 december 2013, 469 views

XtremeMac Tango Bar (USB-B22-03)

Pluspunten

• usb voeding
  • leuk ontwerp
  • past bij de imac
  • geen overige kabels

Minpunten

• geluid, wat verwacht je met 10 watt? Dus voor de hardcore muziekliefhebbers zou ik deze set links laten liggen, maar dan ook alle kabels van goede speakers voor lief nemen.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ja, wat valt er te zeggen. Ik heb alles als goed bestempeld, omdat mijn verwachtingen niet hoog waren. Over het algemeen heeft een usb speakersetje zo'n 8 watt aan output en deze xtrememac Tango Bar maar liefst 10 watt! ;-)

Daar gaat het helemaal niet om. Ik had hiervoor een 2.1 setje van logitech met een geweldig geluid! Alleen....... Ik vond al die kabels maar niks, dus ik ging op zoek naar een ander speakersetje zonder teveel poespas en aan te sluiten op een usb poort, want dat staat mooier bij mijn imac ;-)

Gezocht en gezocht totdat ik de Tango Bar tegenkwam. Maar allemachtig wat een prijs! 99,- voor een speakersetje wat misschien gelijkwaardig is aan de interne boxen van de iMac. Mij veel te duur, maar internet is internet niet zonder google. Ff zoeken en waarachtig! Het is voor 59,- verkrijgbaar bij A-Mac. Gebeld en gereserveerd. Opgehaald en geinstalleerd.

Moreel van het verhaal? Ik hoef niet bang te zijn dat ik mijn interne speakers opblaas, want ik gebruik mijn Tango Bar als intern / externe speaker ;-). Gewoon omdat het leuk onder zo'n mac staat, waarbij je maar 1 kabel nodig hebt..

Zo simpel kan het zijn...

Heb jij ook een XtremeMac Tango Bar (USB-B22-03)?