Krusell Luna Sleeve 12" (Zwart) Zwart Review

duckyvite 31 december 2013, 332 views

Krusell Luna Sleeve 12" (Zwart) Zwart

Pluspunten

• Voelt stevig aan.
  • Degelijk.
  • Bijzonder goede prijs voor de kwaliteit.
  • Uiterlijk.

Minpunten

• De eerste dagen even voorzichtig mee doen.

Na twee weken met mijn Samsung Chromebook (11.6 inch) gelopen te hebben toch besloten een zeer degelijke sleeve te gaan kopen. Hoewel de laptop tegen een stootje kan, is iets tegen krasjes nooit verkeerd. Dus even gezocht en hierop uitgekomen: de Krusell. Hij ziet er ontzettend netjes uit (ook al is dat subjectief) en is ontzettend degelijk. De eerste paar keer moet hij een beetje rekken en is het voorzichtigjes aan met de rits, maar als je laptop er een paar keer in en uit is geweest wordt het leer soepel en ook de rits. Nu gebruik ik heb met mn ogen dicht. Ik heb de sleeve nog nooit laten vallen met een laptop erin, dus ik kan niet vertellen in hoeverre die dan beschermd maar mn chromebook heeft geen extra kras sinds de aanschaf van deze sleeve. Ook voelt de binnenkant heel beschermend aan. Vergelijkend met andere prijzen, en wat ik over heb voor een dergelijke hoes is de prijs absoluut prima: hoger had gemogen, hoeft natuurlijk niet ;)

Heb jij ook een Krusell Luna Sleeve 12" (Zwart) Zwart?