Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio) - Reviews

Specificaties MP3 speler zonder eigen opslag - Bekijk alle specificaties

Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio) Review

ThomasvanvlietNewbie 19 mei 2005, 296 views

Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio)

Pluspunten

• zonder iets als iTunes te gebruiken
  • radio
  • veel ruimte

Minpunten

• accuduur
  • krakende plugjes
  • altijd op hold zetten als je er iets mee doet

Geluidskwaliteit Score: 4
Op zich is het een prima apparaat. Laat ik dat voorop stellen. Je kan zeuren over het design, dat het een rechtsreekse kopie van de iPod-familie is (en voor de accessoires geldt dat zeker, kijk maar eens naar de koptelefoontjes...), maar dat doet er eigenlijk niet echt toe. De bediening is OK, het werkt makkelijk en vrij snel weet je precies wat je kan en wat niet.

De radio is fijn, hoewel hij vrij veel stoort, maar waarom niet een makkelijkere manier van scannen, in plaats van steeds 0,1Mhz op te schuiven? Aangezien alle presets standaard 87.00 zijn, duurt het wel een pietsie voordat je rond de 96Mhz zit..

Oortelefoontjes zijn, zoals al gezegd een regelrechte kloon van de iPod, wat niet erg zou zijn, als ze niet zo flimsy zouden zijn..

Maar dan, na twee dagen gaat er het plugje voor de koptelefoon vervelend doen. Terug naar de winkel, er zit een contactje los. Na 5 dagen. Ik krijg een nieuwe mee, hetzelfde.. Is dit toeval en heb ik enorme pech, of gebeurd dit vaker?

Heb jij ook een Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio)?