Specificaties 4,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart Review

FvGa 18 december 2013, 4.479 views

Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Design

Minpunten

• Toetsenbord

Motorola is back.

Wat een phone, geweldig dit ding.
Waar te beginnen... the looks, the feel alles klopt. Als eerste valt op hoe levendig alles is op het 4,5 inch scherm, tevens voelt deze heel smooth aan en laat zich makkelijk schoonvegen. De algehele design: een stijl waar je U tegen zegt, zakelijk, ergonomisch (bolle achterkant) en zoals eerder beschreven 'the feel'. Dat zit wel goed.
De quad core kan alles naar wens aan, heb geen hapering kunnen ontdekken. Alles komt direct naar boven, zelfs met meer dan 20 apps open. Ook leuk en standaard aanwezig Moto Care, deze app geeft met suggesties aan hoe de telefoon te verbeteren is door middel van tweaks aan de instellingen en je kan gelijk chatten/bellen met de helpdesk.
Camera is verrassend goed voor 5mp met alle nodige functies, persoonlijk vind ik het erg prettig dat je overal op het scherm kan tikken om een foto te maken en vasthouden om achterelkaar foto`s te maken.
Toetsenbord is wel een min omdat er geen woordenboek in zit, maar daar zijn zat oplossingen voor. Ik heb GO Keyboard erop gezet.

Ik ben geen intensieve (app)gebruiker en heb zo`n beetje alles erop wat ik moet hebben en heb nog 4,5 gig intern over. Ik doe dan ook ruimschoots 3 dagen met een volle lading van de accu.

Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart?

Reviews door de redactie

Om deze korte review in een kader te plaatsen: van welk type toestel kom je vandaan?
Een galaxy ace 2