Specificaties 17" @ 1280x1024 (SXGA) (lcd, 16ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 170S5FB (17", 16ms, D-sub) Review

Jogai 18 mei 2005, 232 views

Philips 170S5FB (17", 16ms, D-sub)

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • scherp beeld

Minpunten

• stugge voet

Simpele maar doeltreffende monitor, kabels bijgeleverd, waarvan de signaalkabel ook los te koppelen is. Automatische instelmogelijkheden voor de grootte van het beeld. Jammer dat het een andere verhouding is als een gewoon crt scherm, maar dat is inherent aan tft neem ik aan. Ook de kleuren zijn goed. Ik heb er nog geen games mee gedaan dus ik weet niet goed genoeg of er ghosting optreed, in films was dat nog niet het geval. Er zaten geen dode pixels in, maar ik weet natuurlijk niet hoelang dat zo blijft. Het zit allemaal in een degelijk omhulsel, maar dat is een klein nadeel bij het verstellen van de voet, hij is nogal stroef zodat een precieze instelling moeilijk is en de eerste keer voelt aan of je iets kapot maakt.

Heb jij ook een Philips 170S5FB (17", 16ms, D-sub)?