Newstar Plasma-W840 Review

Pinin 9 december 2013, 784 views

Newstar Plasma-W840

Pluspunten

• waterpas
  • goede kwaliteit bevestigingsmaterialen bijgeleverd
  • slechts 1,5cm vanaf de muur (standaard te vergroten tot 3cm)
  • vrijwel niet zichtbaar vanaf de zijkant
  • nette afwerking
  • simpel
  • voordelig

Minpunten

• Ik zou het werkelijk niet weten

Deze beugel heb ik gekocht om mijn panasonic TX-42st60 op te hangen. Het mooie van de beugel is dat er zeer veel montage materialen bij zitten van goede kwaliteit. De 6 stuks M10 pluggen zijn bijv. niet van piepschuim gemaakt, maar gewoon fatsoenlijk plastic met flens aan de voorzijde, ook de bouten passen goed. De ophangbeugel zelf heeft ook een ingebouwd waterpas, handig!
Er zitten verder nog wat afstandbussen bij om de keuze afstand van de muur te vergroten van 1,5cm naar 3cm.
Er zitten bouten bij in 2 lengtes en in 2 verschillende diameters waardoor imho elke tv opgehangen kan worden.

Zover ik weet heeft elke tv tegenwoordig 4 boutgaten, in de bovenste 2 gaan de ophanghaken, met verend borgsysteem, in de onderste 2 gaan eenvoudige afstandsbussen zodat de tv recht hangt, 1 heeft een kabel geleider.

Al met al erg goed voor een beugel van dit geld.

Heb jij ook een Newstar Plasma-W840?