Microsoft Windows 8.1 Pro EN Retail 32/64bit Review

senna007 8 december 2013, laatste update op 8 december 2013, 951 views

Microsoft Windows 8.1 Pro EN Retail 32/64bit

Pluspunten

• De kleurtjes tijdens het opstarten ogen mooi

Minpunten

• Metro voegt niets toe op een laptop is mijn beleving
  • Verplicht outlook of hotmail account wat je steeds nodig hebt

Gebruiksvriendelijkheid Score: 2
Systeemeisen Score: 3
Stabiliteit Score: 2
Op mijn laptop zonder touch screen eerst Windows 8 en later Windows 8.1 elk op de dag van release ge´nstalleerd, maar uit eindelijk toch nu terug na Windows 7 64bits home premium wat een heerlijke verademing is dat dan sorry ik het Windows 8 een serieuze kans gegeven maar nee het is mijn inziens geen verbetering voor een laptop of desktop enkele argumenten:
- Firefox start ontzettend traag
- het lezen en verplaatsen van bestanden op een Nas of extra HD gaat trager
- toch veel bugs in de Windows 8.1 zoals het afsluiten blijft vaak hangen
- wanneer ik iets wil moet ik vaak eerst lokaal uitloggen om vervolgens in te loggen met een verplicht outlook of hotmail account waarvan je dan weer moet verifiŰren dat je eigenaar bent via een SMS aan je 06 mobiel
Erg omslachtig
Ik blijf bij Windows 7 en wacht wel op de volgende versie van Windows wellicht Windows 9 zo heb ik ook destijds de Windows Millenium edetion en Vista overgeslagen vanuit Windows XP
Mvg, Ruud

• Asus N76VM
  • Intel i7core
  • 8gb werk geheugen
  • EVO SSD van Samsung
  • Extra 750 GB HD
  • Qnap Nas
  • 630 Nvidia

Heb jij ook een Microsoft Windows 8.1 Pro EN Retail 32/64bit?

iemand intresse in een licentie voor windows 8.1 pro? ik wil er vanaf
hiervoor hebben we v&a
okee dan zet ik het daar neer
Je kan het microsoft accaunt skippen door bijvoorbeeld administrator@administrator@lolmail.com te typen en dan het wachtwoord iets zoals 45678, dan vraag microsoft of je wel een account wil of niet.

Maar je kan dan geen apps van Metro instaleren.

Ik vind trouwens de stabilitied wel uitematig goed. Wat bij windows ME (malfuction enviorment) niet was. Maar dat was ook nog de Dos kernel.