Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit Review

senna007 8 december 2013, 2.775 views

Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit

Pluspunten

• Kleurtjes

Minpunten

• Stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid op een desktop of laptop zonder touch screen metra tegels voegen niets toe

Gebruiksvriendelijkheid Score: 2
Systeemeisen Score: 3
Stabiliteit Score: 3
Op mijn laptop zonder touch screen eerst Windows 8 en later Windows 8.1 elk op de dag van release ge´nstalleerd, maar uit eindelijk toch nu terug na Windows 7 64bits home premium wat een heerlijke verademing is dat dan sorry ik het Windows 8 een serieuze kans gegeven maar nee het is mijn inziens geen verbetering voor een laptop of desktop enkele argumenten:
- Firefox start ontzettend traag
- het lezen en verplaatsen van bestanden op een Nas of extra HD gaat trager
- toch veel bugs in de Windows 8.1 zoals het afsluiten blijft vaak hangen
- wanneer ik iets wil moet ik vaak eerst lokaal uitloggen om vervolgens in te loggen met een verplicht outlook of hotmail account waarvan je dan weer moet verifiŰren dat je eigenaar bent via een SMS aan je 06 mobiel
Erg omslachtig
Ik blijf bij Windows 7 en wacht wel op de volgende versie van Windows wellicht Windows 9 zo heb ik ook destijds de Windows Millenium edetion en Vista overgeslagen vanuit Windows XP
Mvg, Ruud

• I7 core
  • 8 GB geheugen
  • Samsung evo SSD
  • Extra HHD
  • 630 video
  • Asus N76VM laptop

Heb jij ook een Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit?

Je twee keer hetzelfde review neergezet, voor EN en NL versie...