Lenovo Essential B590 (MBX3GMH) Review

Joel22 6 december 2013, laatste update op 8 november 2014, 2.170 views

Lenovo Essential B590 (MBX3GMH)

Deze laptop heeft een goed toetsenbord en mooi mat scherm. Daarom een prima laptop voor office en internet.

Pluspunten

• mat scherm
  • accu
  • weinig warmte en weinig geluid
  • Prijs (heb er 439 voor betaald)
  • + toetsenbord!

Minpunten

• geluid had iets harder gekund.
  • Scherm is goed alleen een fellere lichstandje had op sommige momenten fijn geweest.
  • accu duur mag altijd langer. Ik las ergens dat hij 4.5 uur kon halen nu langer dan 4 uur haal ik niet. Wel goed in deze prijsklasse.

Even een snelle beoordeling van mijn kant. De laptop biedt bang voor de buck. Uitstekende laptop voor internet/office. De laptop heeft een goed toetsenbord, redelijk goede accu. (afhankelijk van gebruik tussen 2-4 uur). Wil je een laptop voor tekstverwerking en internet uitstekend product. Minpunt: ik vond dat de boxen wel iets harder hadden gemogen, ook het scherm had nog een standje feller gemogen. Verder niet storend.
Ik zou deze laptop willen typeren als een echte office laptop voor deze prijs zijn er weinig laptops met zo'n goed toetsenbord. Wil je een laptop om fijn tekst te verwerken moet je deze dus kopen.

Heb jij ook een Lenovo Essential B590 (MBX3GMH)?

Zou het ook mogelijk om een game als League of Legends op deze laptop te spelen?

Mvg
Hoi,

Ik heb geen idee speel er alleen asphalt 8 op dat spelletje kan hij goed aan. Geen idee of hij League of Legends draait.

Suc6
Joel