Sennheiser CX 250 (Zwart) Review

JezzeNewbie 3 december 2013, 634 views

Sennheiser CX 250 (Zwart)

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stevigheid

Minpunten

• Volumeregeling (niet echt een negatief punt, maar persoonlijk voor mij niet nodig)

Kwaliteit van het geluid is erg goed. Wat te verwachten is van Sehnheiser.

De prijs is voor mij goed. 25,- Voor een kwaliteitsproduct vind ik een goede deal.

Qua gebruiksgemak, vind ik deze oortjes goed. Hoewel ik zelf in-ear niet gewend ben, is het makkelijk om in je oor te doen. Er zit ook een volumeregeling op. Naar mijn mening is dit wel een leuke toevoeging, maar niet essentieel

De bouwkwaliteit is uitstekend. Hierbij moet ik wel aangeven dat ik oortjes pas 2 weken heb, maar wat ik zo ervaren heb, maar qua beoordeling op dit moment, is uitstekend.

Heb jij ook een Sennheiser CX 250 (Zwart)?