Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs Review

Tarin 3 december 2013, 237 views

Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs

Pluspunten

• Hoge overdrachtsnelheid bij USB3.0
  • Kleine, metalen, behuizing blokkeert geen extra poorten
  • Beschermkapje kan op de achterkant vastgeklikt worden

Minpunten

• Geen .

Als vervanging voor een twee keer zeer snel overleden Nobility N005Pro van hetzelfde merk heb ik een S102Pro gekregen.

Hij is zowaar iets sneller en inmiddels vergelijkbaar geprijsd:

Schrijven zit hij rond de 20MB/s
Lezen net boven 90MB/s

Deze stick lost mijn problemen met de Nobility op: de (nog steeds metalen) behuizing is wat kleiner en blokkeert dus niet onnodig poorten en het kapje blijft wel strak zitten (en kan bovendien tijdens gebruik op de achterkant vastgeklikt worden).

Qua stabiliteit ben ik benieuwd: deze gaat alweer iets langer mee dan de Nobility. Hopelijk blijft hij wel functioneren; het gaat mij persoonlijk niet om de data (want die is zo opnieuw gekopieerd), maar ik moet er wel op kunnen vertrouwen dat het ding werkt, en ik heb niet zoveel zin om elke keer garantie aan te blijven vragen voor een product van 17 euro ;).

Heb jij ook een Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs?