Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Creative EP-630 (Zwart) Review

xdcx 30 oktober 2008, laatste update op 30 oktober 2008, 538 views

Creative EP-630 (Zwart)

Pluspunten

• Goed geluid
  • Extra sleeves meegeleverd
  • Goedkoop

Minpunten

• sleeves kunnen los/kwijt raken

De oordopjes van mijn mp3speler hadden het weer eens begeven, zoals altijd... Dus nieuwe.
Ik wilde niet te veel geld uit geven, maar ik wilde wel in-ear oordopjes. Uiteindelijk via de pricewatch op deze oordopjes gekomen.

Kwaliteit geluidsweergave
prima. Lekkere bass en ook de hoge tonen komen naar buiten. Ik weet niet of het zo mega goed is als veel duurdere oordopjes, ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Gebruiksgemak
goed. zoals bij elk setje oordopjes die draadjes in de klit, maar dat blijft een kwestie van te lui zijn om ze netjes op te bergen.

Bouwkwaliteit en afwerking
Ook prima, de plug is stevig en tot nu toe nog geen draadbreuk gehad. Wel last dat na zo'n 6 maanden en wat spelen met de sleeves dat ik beide sleeves van medium grootte kwijt ben geraakt(, in het OV). Gelukkig worden er small, medium en large sleeves meegeleverd. (Dus nu prop ik mn oren vol met die grote...)

prima! nog niet eens 20 euro, dus een prima prijs.

Goedkope in-ear oordopjes met een prima geluid.

Heb jij ook een Creative EP-630 (Zwart)?

Ik doe inmiddels al een hele tijd met mijn CX-300. Volgens al zelfs 2 jaar, maar bij mij zijn die sleeves nog nooit los gegaan, zal wel liggen aan de manier waar ik er mee om ga :)
ik heb deze ook, ik heb in de driekwart jaar dat ik ze (vrij intensief) gebruike nog nooit meegemaakt dat de sleeves losgaan, verder ben ik het helemaal met je eens! ;)