Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Zwart) Review

hanszelNewbie 22 november 2013, 485 views

Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Zwart)

Pluspunten

• Veel functionaliteit. Dit is meer dan een muis alleen!
  • Verschillende DPI in te stellen.
  • Goeie kwaliteit.
  • Ligt fijn in de hand.

Minpunten

• Ik heb er nog geen gevonden. Nooit gedacht ooit zo enthousiast over een muis te zijn!

Deze muis is fenomenaal! Door de 12 knoppen aan de zijkant (duimkant) kun je veel toetsen of zelfs toetsencombinaties met één druk op de knop uitvoeren zonder met je hand naar het toetsenbord te moeten of zelfs je muis te bewegen! Ik ben zelf helemaal niet RSI gevoelig maar kan me voorstellen dat het ook voor mensen die hier last van hebben een uitkomst kan zijn. Bovendien heeft ie uiterst rechts nog een 3e muisknop die als shift-knop dient waardoor alle knoppen een tweede functie krijgen. Ideaal!

Ik heb er twee. Gebruik 'm zowel op het werk als thuis, omdat ie zo goed bevalt. Ik ben CAD-engineer en speel geen games dus wat sterke punten van deze muis voor echte gamers zijn weet ik niet maar kan me voorstellen dat het ook daarvoor heel erg prettig is.

Ik kan iedereen deze muis aanraden. In het begin moet je even leren hoe je het juiste knopje bedient, en natuurlijk waar je welke functie onder thuisbrengt maar wanneer je het eenmaal onder de knie hebt ga je als een speer!

Heb jij ook een Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Zwart)?