Specificaties 2,2" display, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Shine (KE970) Zilver Review

Rotiverkoper 17 oktober 2008, 691 views

LG Shine (KE970) Zilver

Pluspunten

• Mooi design

Minpunten

• Levensduur batterij zal tegenvallen voor de actieve beller

Ik heb deze telefoon een nog minder dan een maand in bezit. Ik kan me nog herinneren dat 2 jaar geleden deze LG Shine een flinke hype was. Helaas is dat nu wat minder, wat ook te merken is aan de prijs. Voor 100 euro kan jij hem al in je zak hebben zitten.

Ik moet zeggen dat de vormgeving/design van de LG Shine wel mooi is. Het is een gelikt-ogend toestel, die ik soms zelfs als spiegel kan gebruiken om me haar goed te zetten. De camera op de toestel is ook handig en je kan er zelf ook aardige macro foto's mee maken merkte ik op. Een camera op de toestel vind ik persoonlijk zelf wel handig. Wanneer je bijvoorbeeld een aanrijding met de auto maakt kun je toch even snel een foto'tje maken. Ik gebruik de camera niet voor puur fotografie.. daar heb ik me spiegelreflex camera voor.

Vooralsnog moet ik zeggen dat ik weinig problemen heb ondervonden met deze LG Shine op technisch gebied. Ik kan bellen en gebeld worden zonder problemen. BIjkomstigheid van de LG Shine is de scrollwiel, deze vind persoonlijk niet zo handig te gebruiken, hij scrolled niet snel genoeg vind, en je kan de scrollsnelheid ook niet aanpassen.

Verder vind ik de batterijduur van de LG Shine toch tegenvallen. Wanneer je de batterij volledig hebt opgeladen.. en vervolgens je LG Shine in een hoekje houdt zonder dat je belt, gaat ie zonder moeite 3 dagen mee. Wanneer je het klepje dichtschuif staat ie namelijk een stand-by stand. Maar wanneer je even de camera aan doet, of een spelletje speelt, gewoon telefoneerd etc.. dan zul je al snel merken dat de batterij een echte stroomvreter is. En zou het heel goed kunnen dat je je sms'je net niet kan versturen omdat je batterij op een ongelukkig moment uitvalt.

Ik vind het een mooie telefoon, qua gebruiksgemak niiet altijd even handig. Wanneer je het klepje openschuift en een nummer wilt intikken, heb je toch je tweede hand nodig als ondersteuning anders pleurt je LG Shine op de grond en vooral wanneer je de toetsen op het scherm gebruikt.

Heb jij ook een LG Shine (KE970) Zilver?