Sennheiser RS 120 II (Zwart) Review

Dis4zter 7 november 2013, 1.287 views

Sennheiser RS 120 II (Zwart)

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken. (aansluiten, opladen e.d.)
  • Zuiver geluid
  • Verschillende frequenties
  • Zit comfortabel

Minpunten

• Verschuift als je, je bijvoorbeeld bukt of voorover buigt
  • Voelt goedkoop aan door plastic
  • Zender stop automatisch met uitzenden als er geen audio signalen meer uitgezonden worden, op de computer is dit erg vervelend

Ik gebruik mijn Sennheiser nu al een paar weken en ik moet zeggen dat ik zeker tevreden ben met mijn aankoop.
De draadloze RS 120 II gebruik ik voor mijn computer tijdens muziek luisteren, film kijken en zelfs gamen. Er komt zuiver geluid uit en de station is handig te gebruiken.
Je kunt de headset zelf op verschillende frequenties zetten, wat erg handig is bij meerdere koptelefoons. De bediening hiervan zit op de koptelefoon zelf en op de zender. Verder voelt de koptelefoon naar mijn smaak teveel naar plastic, maar daardoor merk je niet dat je hem op je hoofd hebt.
Kortom, het is een zeer degelijke koptelefoon die ik iedereen kan aanraden.

• Dell Studio XPS 8100

Heb jij ook een Sennheiser RS 120 II (Zwart)?