Sennheiser RS 120 II (Zilver, Zwart) Review

Dis4zter 7 november 2013, laatste update op 2 mei 2018, 1.305 views Product gekregen

Sennheiser RS 120 II (Zilver, Zwart)

Lichte koptelefoon met de echte Sennheiser geluidskwaliteit!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken. (aansluiten, opladen e.d.)
  • Zuiver geluid
  • Verschillende frequenties
  • Zit comfortabel

Minpunten

• Zender stop automatisch met uitzenden als er geen audio signalen meer uitgezonden worden, op de computer is dit erg vervelend

Ik gebruik mijn Sennheiser nu al een paar weken en ik moet zeggen dat ik zeker tevreden ben met mijn aankoop.
De draadloze RS 120 II gebruik ik voor mijn computer tijdens muziek luisteren, film kijken en zelfs gamen. Er komt zuiver geluid uit en de station is handig te gebruiken.
Je kunt de headset zelf op verschillende frequenties zetten, wat erg handig is bij meerdere koptelefoons. De bediening hiervan zit op de koptelefoon zelf en op de zender.
Kortom, het is een zeer degelijke koptelefoon die ik iedereen kan aanraden.

Heb jij ook een Sennheiser RS 120 II (Zilver, Zwart)?