Philips 190S5CS (19", 12ms, D-sub) Review

bonjerud 15 mei 2005, 269 views

Philips 190S5CS (19", 12ms, D-sub)

Pluspunten

• energie zuinig
  • ingebouwde voeding
  • voet goed verstelbaar
  • voeding niet hoorbaar
  • montage via ISO

Minpunten

• . . . . .

Heerlijk beeldscherm om mee te werken (combinatie zakelijk en prive dus meer dan 10 uur per dag). Werk met een dualscreen opstelling.

Bewust gekozen voor deze monitor omdat hij erg zuinig omgaat met energie (34 watt) en een ingbouwde voeding (dus niet weer een los kastje erbij).

Er zijn niet overdreven veel instellingen mogelijk, maar dat is ook niet nodig, want het beeld is gewoon goed. Soms wordt de analoge aansturing als nadeel bestempeld, ik persoonlijk beschouw het niet als een nadeel want het beeld is rag-scherp.

De beeldschermen hebben een rustige vormgeving, na langere tijd werken heeft mijn voorkeur de zilver/ grijze in plaats van de zwarte (toch rustiger voor je ogen). De afwerking van de schermen is keurig en in de dual screen opstelling is de omlijsting dun genoeg.

De gebruikte ledjes zijn groen, persoonlijk bind ik de blauwe te fel.

Heb jij ook een Philips 190S5CS (19", 12ms, D-sub)?