Apple MacBook Pro 2012 15" Retina (Core i7 3720QM, 8GB, 512GB) Review

ojpascal 4 november 2013, 186 views

Apple MacBook Pro 2012 15" Retina (Core i7 3720QM, 8GB, 512GB)

Pluspunten

• batterij
  • scherm
  • gewicht
  • materiaal

Minpunten

• prijs

Ik heb mijn macbook pro retina nu sinds juni en dit was ook mijn eerste mac. In eerst instantie had ik voor de macbook gekozen vanwege de goede batterijduur, het lichte gewicht en het mooie uiterlijk. Ik was wel bang dat mac tegen zou vallen en dat er teveel verschil in zit met windows, uiteindelijk vind ik nu(ongeveer half jaar verder) vele malen fijner werken. De batterij duur is nog steeds goed en het eerste wat mij gelijk op viel is hoe helder en scherp het scherm is! Ik zal daarom zeker iedereen deze macbook aanraden vanwege batterij en scherm

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2012 15" Retina (Core i7 3720QM, 8GB, 512GB)?