Specificaties Tower, 6 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Thermaltake Commander MS-I USB3 Review

DylanSan 2 november 2013, laatste update op 2 november 2013, 225 views

Thermaltake Commander MS-I USB3

Pluspunten

• KabelManagment
  • Vormgeving
  • Goedkoop
  • Veel ruimte
  • Gratis Fan met LED

Minpunten

• Een Niet al te geweldig bouwkwaliteid
  • Moeite met HDD inschuiven

Hallo iedereen! Mijn naam is Dylan en ik ben 14 jaar.

Dit is mijn review over deze Kast.

Eerst een verhaaltje over hoe ik tot de conlusie ben gekomen om deze kast te kopen...
Ik als 14 jarige Heb een ongelovelijk laag budget om echt een radicale verandering te brengen aan mijn computer, En ik had een nieuwe kast nodig, Dat kwam on dat de oude die ik gebruikte vil bijna uit elkaar, Front panel lag eraf, Side panels konden niet meer vast en allerlij dingen als dat. Met een laag budget zit ik altijd op de pricewatch en sorteer ik dingen van goedkoop naar duur, Ik voer dan in wat ik minimaal wil hebben en (Meestal) Is het dee eerste die ik zie... In dit geval niet, Dit gaat op de uiterlijk van je PC, Maar natuurlijk wil ik zo min mogelijk uitgeven. Ik werd meteen verliefd op deze kast toen ik hem zag staan, En als iets goedkoop is ziet het er nog mooier uit ;). Na een weekje of 2 sparen had ik hem gekocht en kreeg hem 2 dagen later binnen.

Het volgende stukje gaat over mijn first looks.
Ik was ongelovelijk Blij toen hij aankwam (Hij was 10 minuten laat, dat zogt er alleen maar voor dat je nog meer opgewonden word) Hij kwam in een grote Doos.
Uitpakken was niet moeilijk gewoon met een shaar de plakband doorknippen en je kan hem er zo uithalen.
De inhoud van de doos was vrij duidelijk, De kast zelf, Een handlijding en een zakje met schroefjes...
Hij was goed ingepakt voor transport, dus geen schade enzo.
Hij glimde mooi, Veel Fan mogelijkheden en Kabelmanagment ruimte.

Volgende gedeelte is tijdens het monteren.
Alles ging heel vloeiend er waren alleen 3 minpunten. Toen ik mijn DVD Writer en lezer ging installeeren en het covertje van de front panel had weggehaald Brak er een stukje plastic dat het covertje vasthield...
Het tweede is dat er geen gat is om de USB3.0 kabel naar je achterpaneel kan brengen, Dit heb ik heel simpel gefixt door een inkeping in een PCICover te veilen.
Het derde probleempje die ik had is dat het heel moeilijk was om mijn HDD op zijn plek te schuiven. Met een beetje druk was dit heel gemakkelijk opgelost.

Mijn uitendelijke mening:

Nou ik vind deze kast geweldig, Hij is goedkoop, en heeft heel veel compatibility mogelijkheden. Heel veel is vanzelf sprekend en heel veel was zo gedaan. Misschien is de bouwkwalitijd iets minder, maarja, je zou niet veel meer moeten verwachten van 45 euro. Er is een heleboel ruimte voor kabelmanagment, maar er is geen klem die de kabels op zijn plek houden.
Het openen en sluiten van de kas is geen slide systeem, dat is Veel en veel beter omdet er geen Mogelijke Hakingen zijn. De vormgeving vind ik absoluut geweldig, Ik hou van Asimetrie dus dat is heel erg aantrekkelijk voor mij. Natuurlijk vind iedereen het leuk om een kijkje te nemen in de computer, Dus dat plexiglas raampje is ook heel toepasselijk.

Dit is het einde van mijn review, Ik hoop dat je dit handig vond.
*Ik ben dyslectisch, Sorry als ik enkele spellingsfouten heb gemaakt.

Heb jij ook een Thermaltake Commander MS-I USB3?

Geen zorgen Dylan, er zijn zat Tweakers die ook dyslectisch zijn ;) (ik ook)
Leuke eerste Review en gewoon door blijven schrijven / oefenen!

+1 !