Philips Multimedialuidsprekers 2.0 Review

stealthgun 1 november 2013, 607 views

Philips Multimedialuidsprekers 2.0

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede bass door WooX technologie
  • Aux in

Minpunten

• Geen optie tot bedekken Tweeters
  • Geluid vervormt snel als er een tehoge input wordt gegeven.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Deze speakers van Philips zien er mooi uit, laat ik daar mee beginnen.
Nu is smaak natuurlijk persoonlijk. Ze hebben rond de tweeter zelf een silveren randje en zijn opgebouwd in:
  • Middel tweeter
  • Hoog tweeter
  • Bass tweeter
De bass heeft Philips zijn Woox Technologie. Deze technologie moet het volgens Philips mogelijk maken om een betere bass weer te geven. Nu zeggen fabrikanten wel vaker wat, maar moet philps toegeven dat de bass uit deze speaker mooi klinkt zolang je er maar niet teveel vermogen van vraagt.

Als ik vanuit mijn PC ~50% volume meegeef dan vervormt hij niet zo snel, daarboven heb ik toch wel wat last van vervorming. hierin een beetje een tussenweg invinden en je hebt goed geluid.

Van philips.nl
De wOOx-technologie is een revolutionair luidsprekerconcept waarmee u een zeer diepe bas kunt ervaren, die rijker is dan alle andere audiosystemen. De speciale luidsprekers zijn afgestemd op de wOOx-basweergave, en precieze afstemming tussen het hoofdstuurprogramma en de tweeter zorgt voor vloeiende overgangen van lage en gemiddelde tot hoge frequenties. Dubbele ophanging en een volledig symmetrische sandwich zorgen voor een lage en nauwkeurige basis zonder opmerkelijke vervorming. wOOx produceert een diepe, dynamische bas door de volledige inhoud van de luidsprekerkast te gebruiken om de impact te verhogen.

Nu hebben veel kleine speakers hier last van, als ik het daarin bekijk zijn deze speakers prima. maar ze zijn niet goed te gebruiken om een kroeg mee te vullen met geluid maar een standaard huiskamer moet geen probleem zijn.

Deze speakers hebben wel een aux in, hierdoor kan je zonder dat je de hoofd aansluiting hoeft te veranderen toch een ipod, laptop of wat ook maar een 3,5mm aansluiting heeft. Aansluiten op de boxen.

Overall zijn het prima PC speakers, voor de prijs die je er voor betaald is het mischien wat weinig. Maar je kijgt er wel super geluid voor terug.

Heb jij ook een Philips Multimedialuidsprekers 2.0?