HTC BA S780 1730 mAh (HTC Sensation / HTC Sensation XE) Review

Mig80sNewbie 1 november 2013, 189 views

HTC BA S780 1730 mAh (HTC Sensation / HTC Sensation XE)

Pluspunten

• meer vermogen dan standaard accu (1730mAh tegenover 1520mAh)
  • voor goede prijs een langere levensduur voor mijn toestel

Minpunten

• geen

Na twee jaar normaal gebruik begon mijn meegeleverde accu van mijn HTC Sensation kuren te tonen.
ik heb gedacht om terug te gaan naar een simpelere (dedicated) telefoon.
maar heb de telefoon een tweede kans gegeven door deze nieuwe Originele accu aan te schaffen bij DigitalsOnline.

De accu was de volgende werkdag geleverd, en heeft gelijk zijn plaatsje gekregen in het toestel. welke ik gelijk ook maar een factory reset heb gegeven. deze accu bevat meer vermogen ( 1730 mAh tegenover 1520mAh ) en hierdoor zal deze minder snel ontladen, na 24 uur minimale ontlading, mijn toestel heeft een nieuw leven gekregen, en dat voor zo een maatschappelijke prijs. echt een aanrader voor iedereen die kampt met de zelfde accu problemen.

( Nu nog een nieuwe cover en dan is het weer net als nieuw :+ )

Heb jij ook een HTC BA S780 1730 mAh (HTC Sensation / HTC Sensation XE)?