Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips CitiScape Downtown (Bruin) Review

ArnevdBenNewbie 29 oktober 2013, 327 views

Philips CitiScape Downtown (Bruin)

Pluspunten

• Warm, rond, zacht, vol geluid, kan ook gebruikt worden als speaker, niet erg als je hem ergens neerlegt. geen inklap mogelijkheid dus voordeel dat het niet stuk kan gaan! Draad raakt niet in de knoop.

Minpunten

• alleen bij skype wordt de microfoon niet herkend.

Philips gebruik ik dagelijks sinds begin Maart, de hele zomer is hij koel op mijn hoofd, en nu ben ik blij dat het een soort "warm" is op mijn hoofd.

Ik ben vooral blij met deze koptelefoon omdat het een vol sound geeft.
Heb hiervoor een Marshall gehad, maar deze vond ik toch minder dan de nu CityScape.

De CityScape is bedoeld voor een vol rocky sound. Ik luister veel Star One of Ayreon en ik hoor, nog steeds veel en veel nieuwe dingen in de muziek die je bijvoorbeeld bij kleine oordoppen van Apple niet hoort!

Ik ben erg blij met deze aankoop en je hebt een goede service, het draadje is gewoon heel stevig en ik kan hem goed gebruiken in dagelijks leven of studio.

Heb jij ook een Philips CitiScape Downtown (Bruin)?