Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) Review

Dr_Luigi0 26 oktober 2013, 1.545 views

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bass is erg goed
  • Comfortabel
  • Vallen minder snel uit je oor
  • Heeft bediening op het snoer

Minpunten

• Slechte geluidisolatie
  • Je omgeving hoort je muziek ook gewoon
  • Bediening werkt niet volledig met android/windows phone

Ik heb deze oordopjes nu een paar weken en om maar met de deur in huis te vallen: ik ben er erg tevreden!

Ik heb altijd de standaard oordopjes van Samsung en Apple gebruikt. Ik vond het echter tijd voor oordopjes van betere kwaliteit.

De geluidskwaliteit is erg goed. Diepe bassen en een zuivere toon. Ik heb een vergelijking gedaan met mijn Samsung oordopjes en de Earpods zijn vele malen beter. Voor de prijs is het dus echt prachtig geluid.

Het draagcomfort is goed maar dit is uiteraard subjectief. Het zijn geen in-ear oordopjes maar liggen een beetje op je oor. Zelf vind ik dit erg comfortabel. Waar de oude oordopjes van Apple soms uit je oren vielen, gebeurt dat bij de Earpods nooit.

De bediening op het snoer werkt gedeeltelijk bij android/windows phone. Je kunt doorspoelen en terugspoelen en naar een volgend/vorig nummer gaan, maar de volumebediening werkt niet. Toch is het fijn dat het er voor deze prijs opzit.

De bouwkwaliteit is prima. Niks op aan te merken, gewoon goed. De Earpods worden geleverd met een reisetui. Dit is handig voor langere reizen maar erg vaak zul je het in het dagelijks leven niet gaan gebruiken.

Voor de prijs zijn de Earpods een goede deal. Normaal vraagt Apple veel meer voor zijn producten, maar deze keer is de 29,- euro het helemaal waard.

Heb jij ook een Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)?

Goede review!

Wat bedoel je met "Je omgeving hoort je muziek ook gewoon"? Je kan je volume toch aanpassen?
Als ik op een voor mij normaal volume muziek luister, dan gaat er veel geluid naar de omgeving toe. Als ik dus muziek luister op normaal volume, hoort de omgeving dit ook gewoon. Ik kan het volume uiteraard aanpassen, maar dan vind ik het geluid veel te zacht.
Vragen of opmerkingen? Stel ze gerust!
Ik heb de earpods ook gekocht en gebruikt deze met een Sony Xperia Z, maar deze maken slecht contact met elkaar. Bij de eerste keer koppelen doen ze het 999 van de 1000 keer niet, maar bij de tweede of derde keer ineens wel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Hmm dat is inderdaad vreemd. Zelf heb ik hier geen last van. Ik heb de Earpods gebruikt in combinatie met de Galaxy S Plus, de Note 2, de Ativ s en een Asus N76 maar nooit dit probleem gehad. Misschien ligt het aan je oordopjes. Het is misschien een idee om even terug te gaan naar de winkel en nieuwe vragen. Ik weet hier namelijk ook geen oplossing voor.
Iets wat je zou kunnen proberen is om de app SoundAbout te installeren mocht dit gebeuren, heb hem zelf ook en dingen als Gaming Headsets werken dan pas normaal, misschien dat de microfoon die erbij zorgt voor storing en dat deze app helpt