Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Essential Review

Slicey 25 oktober 2013, 1.827 views

Razer Deathadder Essential

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • comfortabel vast te houden
  • precieze 4g optische lens
  • mogelijkheid om de muis aan te passen doormiddel van Synapse 2.0

Minpunten

• prijs is aan de hoge kant
  • muis kan warm worden door de verlichting
  • werkt niet op witte oppervlakten

Laatst heb ik mijn Razer naga molten edition vervangen door de deathadder 2013. De reden hiervoor is dat ik op dit moment meer shooters speel dan een jaar geleden. De deathadder is mijn tweede Razer muis en met de Naga was ik zeer tevreden. Ik merkte eigenlijk direct verschil toen ik Battlefield 3 opstarte. de muis heeft in vergelijking met de Razer naga betere:
-Grip (plastic bovenkant dat een stuk ruwer is dan rubber)
-Vorm (de vorm van de deathadder zorgt voor een comfortabele ervaring)
-Sensor (ondanks dat de muis een optische sensor heeft is hij zeer precies, dit komt vooral door de 4g sensor)
-Hogere DPI (dit is naar mijn mening een goed punt, ik speel vaak met een hogere dpi)

Ondanks dat de deathadder 12 knoppen minder heeft dan de naga, Doet hij alles wat vereist is voor een shooter. Een nadeel kan zijn dat je handen gaan zweten door het verlichtte Razer logo maar gelukkig is er een optie om dit uit te schakelen.
Ook merkte ik dat de muis NIET werkte op mijn witte bureau, op alle andere oppervlakte werkte de muis (een schrift en een stuk karton) hierdoor was ik bijna verplicht om een nieuwe muismat te kopen.

Heb jij ook een Razer Deathadder Essential?