AMD Athlon XP 2700+ (S-A, 2.17GHz, 256KB, 333MHz FSB, 68W) Review

passyb4ever 14 mei 2005, 325 views

AMD Athlon XP 2700+ (S-A, 2.17GHz, 256KB, 333MHz FSB, 68W)

Pluspunten

• Zeer krachtig en stabiel
  • Wordt niet ontzettend heet

Minpunten

• Eigenlijk geen, jammer dat deze cpu (en zijn familie) eruit gaat.

Gewoon een geweldige CPU voor wat hij kost. Geen Intel kan hier tegenop. Top CPU van AMD. Ik gebruik deze oa. voor Media Center 2005 icm. een Avermedia M150 en SoundBlaster Audigy (FireWire) + Inspire 4400 4.1. `k ben met deze CPU nog nooit 'power' tekort gekomen, zelfs niet wanneer ik audio bewerk met CubaseSX 2.2.03. Soms worden er wel >16 sporen tegelijkertijd afgespeeld, no problemo.

Het installeren van deze CPU ging op mijn mobo, AsRock K7S8X 3.0 (prima bordje trouwens), zoals het hoort. 't Zwarte hoekje zoeken, socket open, cpu erin, socket dicht, en werken. Echt allemaal heel gaaf!!!

Temps:

IDLE: 44-45
STRESSED: 46-48.

Dit zonder case fan achter. Ik heb een Coolermaster-koeler die binnenkort vervangen wordt door een stille Zalman, in de PSU zit een 120mm fan, bij me harde schijf voor een 80mm fan, merkloos, die wordt binnenkort vervangen door een Arctic temp.contrl, waarvan ik er ook een achter ga plaatsen.

Heb jij ook een AMD Athlon XP 2700+ (S-A, 2.17GHz, 256KB, 333MHz FSB, 68W)?