Dell Inspiron Q15R (5110-6329 ) Review

SandervDoornNewbie 21 oktober 2013, 187 views

Dell Inspiron Q15R (5110-6329 )

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Snel
  • Scherp beeld
  • Zeer mobiel

Minpunten

• Snel oververhit
  • Slechte Dell service
  • Gaat te snel en te vaak kapot

Ik heb deze laptop nu een jaar gebruikt, in die tijd is hij al flink wat keren naar Dell terug gestuurd omdat de heleboel in de fik vloog. Er zit heel mooi een 'krachtige Nvidia processor' in, maar roep je deze aan dan kun je beter het stikstof gereed houden... Dell hun excuus? Ja je moet de laptop ook niet zo intensief gebruiken! Waarom stop je er dan de hardware in die voor intensief gebruik wel interessant is? Idle is de laptop tussen de 50 en 60 graden, en als je hem wilt gebruiken zit je minimaal rond de 80.

• GM 4600HP

Heb jij ook een Dell Inspiron Q15R (5110-6329 )?

Je hebt tegenwoordig consumenten bescherming en aangezien de Dell net 1 jaar oud is zou ik mijn geld terug vragen of anders een nieuwe, want die smoes van hen slaat natuurlijk helemaal nergens op :D

[Reactie gewijzigd door desalniettemin op 21 oktober 2013 17:14]