Specificaties 550W (80 Plus Silver), niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Nexus NX-5000 V1 Review

smiba 20 oktober 2013, 547 views

Nexus NX-5000 V1

Pluspunten

• Niet te horen
  • De stroom is stabiel
  • Mooie afwerking
  • Kabels goed afgewerkt

Minpunten

• Kan problemen opleveren bij 2 videokaarten kwa aansluitingen

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Ik heb deze voeding al een maandje in mijn bezit en heeft mij nog nooit laten zitten. De stroom is zeer stabiel (Zelfs onder hoge load) en de warmteproductie is laag maar wel merkbaar (Na 1 uurtje gamen ~40C). De afwerking is iets weer ik zeer tevreden over ben. Het zwarte laat hem er strak uit zien en de fel witte ventilator maakt het helemaal af. Over aansluit mogelijkheden heb ik niets te klagen, de kabels zitten mooi in een netje waardoor alles goed geordend blijft. Alleen bij meer dan 2 videokaarten kan je problemen krijgen door de hoeveelheid aansluitingen. Maar dan neem je vaak ook een krachtigere PSU.

Heb jij ook een Nexus NX-5000 V1?