Apple MacBook Air 2013 13,3" 256GB (NL toetsenbord) Review

Hendrikappels 20 oktober 2013, 647 views

Apple MacBook Air 2013 13,3" 256GB (NL toetsenbord)

Pluspunten

• licht
  • lange accuduur,
  • handzaam,
  • fraai design
  • ideale sync met iPhone en iPad
  • start reuzesnel op, zowel de laptop als de applicaties

Minpunten

• Voor alsnog heb ik geen negatieve punten kunnen ontdekken, alleen de prijs, die is toch aanzienelijk vergeleken met veel andere merken.

Zeer handzame en betrouwbare laptop. Na 6 jaar een macbook Intel Core Duo te hebben gehad, heb ik nu een MacBook Air 13 inch aangeschaft. Aangezien ik veel gebruik maak van Logic Pro heb ik gekozen voor de uitgebreide versie van 256GB solid drive harddisk. Dat bleek een hele goede keuze, want ik was met 128GB nooit uitgekomen, aangezien het besturingssysteem zelf ook al een flinke hap in beslag neemt. Ook heb ik in de Apple store meteen 8 GB aan werkgeheugen gekozen, zodat ik voorbereid ben op toekomstige besturingssystemen. Dit, het uitgebreide werkgegheugen, kan maar 1 keer geplaatst worden en dat is in de fabriek zelf, dus ik zou iedereen aanbevelen om direct voor de grotere versie te gaan.

Heb jij ook een Apple MacBook Air 2013 13,3" 256GB (NL toetsenbord)?

Reviews door de redactie

Je kunt er geen 8gb in laten zetten, ze worden af fabriek dan met 8gb geleverd.

Achteraf uitbreiden is dus niet mogelijk!
Hoi Jan,
Dat klopt helemaal. Wat ongelukkig uitgelegd door mij, maar dat is precies wat ik bedoelde. In 1 keer goed kiezen dus, ik ben meteen voor 8GB gegaan. Heb het even in de review aangepast.

[Reactie gewijzigd door Hendrikappels op 21 oktober 2013 16:19]