Canyon CN-MP6HSD, 256MB (USB 1.1) Review

Mammoth 14 mei 2005, 264 views

Canyon CN-MP6HSD, 256MB (USB 1.1)

Pluspunten

• Goed geluid.
  • Makkelijk te bedienen.
  • Goede pasvorm.
  • Geen batterijen nodig.
  • Geen snoeren bij afspelen

Minpunten

• USB1.1
  • Harde klik bij gebruik knoppen.

Geluidskwaliteit Score: 4
Deze Canyon heb ik nu nog geen twee dagen, maar ik heb verschillende soorten muziek gedraaid, en de geluidskwaliteit is goed. Het geluid is helder met redelijke bas voor zo een kleine speler.
Ook al is de headset niet groter of kleiner te maken, toch zit hij op mijn hoofd zeer goed, en ik heb nogal een groot hoofd :D
De 256 mb is voldoende voor een paar uur muziek op goede kwaliteit.
De doorvoersnelheid is redelijk voor een USB1.1 apparaat, maar naar mijn smaak was USB2 beter geweest.
De speeltijd heb ik nog niet goed kunnen testen, aangezien ik hem nog niet zo lang heb.
Het mooie van deze speler vind ik zelf de oplaadbare accu, die door de USB verbinding wordt opgeladen. Geen batterijen dus!!
Al met al een aangename en goedkope player, zonder kabels (afgezien van een losse USB-kabel).

Heb jij ook een Canyon CN-MP6HSD, 256MB (USB 1.1)?