Zelda 64: Ocarina of time, Nintendo 64 Review

Tlozoot 17 oktober 2013, 270 views

Zelda 64: Ocarina of time, Nintendo 64

Pluspunten

• Innovatieve gameplay
  • Op veel verschillende platformen speelbaar. (Wii, N64, 3DS, GC etc)
  • Episch verhaal
  • Veel Side-Quests

Minpunten

• Wat bugs
  • Vondt dat het spel te snel uitgespeeld was

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Heeft dit spel nog een introductie nodig?
Had gister avond nog even het spel tevoorschijn gehaald om even wat herinneringen op te halen, van zo'n 13 jaar geleden.
Het was mijn eerste The Legend Of Zelda spel : Ocarina Of Time.
Ik speelde het voor het eerst bij een vriend, die momenteel op een van de relatief engste stukken uit het spel was (begin Adult time line tot en met Shadow Temple) En was meteen verkocht, vanaf die tijd heb ik honderden uren achter mijn Nintendo 64 gezeten en lekker Zelda zitten spelen, en nu nog steeds een heerlijk tijdverdrijf.

Aanrader voor iedereen die van een Action Adventure houdt.

EDIT:
Qua gameplay:
Een plot dat mij altijd bij zal blijven, met goed doordachte personages en verhaal.
Beeld:
Tja des tijds echt geweldig, maar nu valdt het niet echt te vergelijken. toch nog behoorlijk gedetaileerd
Geluid:
Zeer meeslepende muziek, vooral de Gerudo song wordt ik altijd vrolijk van.
Besturing:
Als een van de eerste 3d spellen voor de nintendo 64 vindt ik dat ze het toch goed voor elkaar hebben gekregen en een handig systeem bedacht hebben.
Prestaties:
Wat Minor Bugs, (vandaar aangepaste score) maar voorderest goed speelbaar
Replaywaarde:
10/10 aanrader voor iedereen. Speel hem zelf al voor de zoveelste keer.
Kwaliteit / stabiliteit:
Zelfdeals met prestaties, soms wat bugs maar voorderest goed speelbaar
Prijs:
Zeer relatief, het is maar net hoeveel je er voor wildt betalen.

Heb jij ook een Zelda 64: Ocarina of time, Nintendo 64?

Leuk dat je et probeert hoor, maar echt een review vind ik dit niet echt helaas. Eerder een veredelde mening van een goed spel, dat wel.
Het was ook meer de bedoeling nij deze dat zo te doen, maar inderdaad, zal hem aanpassen aangezien ik nu ook zie dat ik wat weinig details geef..