The Legend of Zelda: Link's Awakening DX, GameBoy Color Review

Tlozoot 17 oktober 2013, laatste update op 19 oktober 2013, 194 views

The Legend of Zelda: Link's Awakening DX, GameBoy Color

Pluspunten

• Goed verhaal
  • "onverwacht" einde
  • EasterEggs

Minpunten

• Niet al te stabiel
  • Geluids qualiteit kan (veel) beter

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 3
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 5
Heb sinds een behoorlijke tijd de Gameboy colour maar weer eens gepakt en ben The Legend Of Zelda - Link's Awakeing DX gaan spelen.

Ahhh, de nostalgie..
Einde Review :p

Weer leuk om eens te spelen, en te kijken hoe het toen nog werkte met de Retro Handheld van die tijd, Niet al te stabiel, want het heeft wat bugs, en sommige achievements in het spel zijn onder bepaalde voorwaarden niet te halen, en was nogal crappy qua geluid vergeleken met hedendaagse spellen :p maar zeker een leuk een leuke game.

Voor de mensen die ook eens iets anders willen spelen een aanrader.

EDIT:
Net zoals mijn andere review, vindt ik dat ik niet genoeg in ging op de eigenschappen van het spel zelf, en daarom bij deze:

Kwaliteit & Stabiliteit:
Heeft soms wat bugs maar niet zo erg dat het niet goed speelbaar is, alleen wat grafische redrawing fouten, (tenminste bij mijn copy)

Prijs:
Niet echt van toepassing, behalve als je advies wildt voor tweedehands.
Heb er zelf twee tientjes voor betaald, maar voorderest licht het eraan in wat voor staat en of je de doos/boekjes erbij wildt.

Gameplay:
Leuk verhaal, nogal apart van de rest. Veel karakters uit een andere reeks waarvan de eerste spellen in beide franchises tegelijk uitkwamen. ;) (Zoek maar op, als je wildt)

Beeld:
Zoals ik zij wat lichte grafische bugs, maar dat valdt te verwachten van een handheld waarbij kleur nieuw was.

Geluid:
Had qualitatief een stuk beter gekund. Wel nog een Voldoende omdat er toch nieuwe tracks in voorkomen.

Besturing:
Niet veel vernieuwend, weinig variatie, (Duhh, 5 Knoppen :p )

Prestaties:
Redelijk hetzelfde als in het boven genoemde.

Replaywaarde:
Zeker een 5/5 . Blijft leuk om opnieuw te spelen, dankzij de Eastereggs en nostalgie.

Heb jij ook een The Legend of Zelda: Link's Awakening DX, GameBoy Color?