Specificaties Bord en kaart, Party, Strategie en management-game voor de Wii - Bekijk alle specificaties

The Legend of Zelda: Skyward Sword (Limited Edition), Wii Review

Tlozoot 15 oktober 2013, 241 views

The Legend of Zelda: Skyward Sword (Limited Edition), Wii

Pluspunten

• ondanks negatieve beordeling wat betreft besturingen namens anderen is het naar mijn mening vernieuwend in plaats van irritant
  • Goed uitgewerkte nieuwe ideeŽn
  • Lange verhaal lijn
  • Mooie muziek cd en WiiMote bijgeleverd

Minpunten

• Erg "licht" spel, zowel op gebied van kleur als maturity
  • Soms wat bugs in het spel

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Weer een nieuw avontuur in de welbefaamde The Legend of Zelda serie, en ik moet zeggen: Ik was niet teleurgesteld. Prijs is met de WiiMote erbij wel te doen, en in ieder geval niet veel te duur.

Met de 25th anniversary orkest cd als schild en de gouden wii moteplus als wapen, trok ik ten strijde. En was na enige wenning erg tevreden over de gameplay.

Naar mijn mening was de verhaal lijn erg lang en zeker niet vermoeiend, en vondt de innovatieve nieuwigheden zoals besturing goed in elkaar gezet.
Ook de bijgeleverde muziek cd is wel gecomponeerd en klnkt erg lekker.
Wel vondt ik het beeld en karakter van het spel wat licht, na zijn voorganger Twilight Princess

Overall zeker vaak opnieuw spelen voor mij

Heb jij ook een The Legend of Zelda: Skyward Sword (Limited Edition), Wii?

Reviews door de redactie