Philips HTL2160 Soundbar speaker (Zwart) - Reviews

Specificaties 1.1 Center speaker - Bekijk alle specificaties

Philips HTL2160 Soundbar speaker (Zwart) Review

wjmkoopman 14 oktober 2013, 4.015 views

Philips HTL2160 Soundbar speaker (Zwart)

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• geluid is veel slechter dan van de televisie zelf

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 1
Muziekweergave Score: 1
Op zaterdag deze soundbar gekocht. In de winkel klonk het best goed. De prijs vond ik acceptabel, dus ik heb hem gekocht in de verwachting dat het thuis, in een rustiger omgeving, nog beter zou klinken. Ik heb hem thuis aangesloten en al direct viel mij op dat het geluid flink tegenviel: de bassen waren veel te hard en de hoge tonen te zacht. Bij praatprogramma's was dat niet om te harden. Ik heb dus de bas zo zacht mogelijk gezet en de hoge tonen zo hoog mogelijk, maar het mocht niet baten. Het geluid bleef slecht. Het klonk gewoon dof. Ik dacht dat het mogelijk aan de verbindingskabel (optisch) zou kunnen liggen en ik heb daarom nog een paar testen gedaan met een usb-stickje met muziek en ook met muziek van mijn iPad met de bluetooth verbinding, Echter het geluid bleek ook hier slecht. Ik heb geen zin in langdurige discussies met Philips en ik heb besloten deze soundbar op maandag terug te brengen naar de winkel. Gelukkig deden ze bij MediaMarkt niet moeilijk en kreeg ik direct mijn geld terug.

Heb jij ook een Philips HTL2160 Soundbar speaker (Zwart)?