Sony Ericsson HBH-DS205 Stereo Bluetooth Headset Review

Gekke Ur 29 september 2013, 299 views

Sony Ericsson HBH-DS205 Stereo Bluetooth Headset

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Formaat
  • Mogelijkheid tot het gebruiken van andere headphones/oordopjes

Minpunten

Uitstekende handsfree set bestaande uit twee delen (microfoon, batterij, controles, headphone out) & (oordopjes).

Accuduur:
Ik gebruik de headset vooral tijdens het reizen van en naar het werk. De accutijd is prima, als ik de headset uitzet na ieder gebruik, dan gaat deze rustig een hele werkweek mee. De standby tijd is ook uitstekend, ik was de headset vergeten mee te nemen op vakantie, toen ik twee weken later terugkwam, stond de headset nog steeds aan.

Geluidskwaliteit:
Doordat de handsfree set voorzien is van een 3,5mm is deze compatible met alle headphones en oordopjes! Ik heb de headset eigenlijk alleen gebruikt in combinatie met de bijgeleverde oordopjes. Ik vind de geluidskwaliteit van deze dopjes uitstekend! Verreweg de beste oordopjes die ik ooit gebruikt heb. Volle bass en heldere hoge tonen!

Functies:
Alle basisfuncties die ik van een headset verwacht: opnemen, ophangen, volume hoger/lager, volgende/vorige, etc. Makkelijk te bedienen met de knopjes op de headset.

Heb jij ook een Sony Ericsson HBH-DS205 Stereo Bluetooth Headset?