LG Optimus P700 L7 Zwart Review

Zelalas 25 september 2013, laatste update op 25 september 2013, 398 views

LG Optimus P700 L7 Zwart

Pluspunten

• NFC reader/writer
  • Groot scherm

Minpunten

• Input lag

De LG L7 is een mooie budget telefoon met leuke features.
Ik kocht hem vanwege de NFC reader/writer en als vervanging voor mij HTC Widfire. De NFC reader/writer is een leuk speelgoed om alles in je portomonee, in de winkel en in je huis mee te scannen.
Het grote scherm biedt voordelen voor mensen met wat grotere fingers. Het scherm zelf is mooi helder en ik heb geen klachten over de resolutie.

Het nadeel is echter de dat de standaard Android versie die meegeleverd word te langzaam reageert. Soms duurt het 1 2 seconden voordat de telefoon reageert. Dit begint naar mate van tijd een irritatie te worden. Zeker als je net een pincode aan het invullen bent.

De bouwkwaliteit is wat je verwacht van ee budget telefoon. Het is namelijk allemaal van plastic. De afwerking is echter wel mooi.
De batterijduur voelt minder als bij de HTC Wildfire. Dit kan echter ook zijn omdat ik de L7 vaker gebruik.

Over het algemeen is het gewoon een leuke budget telefoon.

Mijn advies voor kopers: Flash er een ROM op om de standaard Android versie van LG te vervangen. Dit zorgde bij mij voor minder input lag en een betere gebruikerservaring.

Heb jij ook een LG Optimus P700 L7 Zwart?