WD My Passport My Passport 1TB Zwart Review

tobias1 20 september 2013, 1.620 views

WD My Passport My Passport 1TB Zwart

Pluspunten

• Compact
  • Geluidsloos
  • Mooie vormgeving
  • Snelheid
  • Prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kabel niet gebruiksvriendelijk

Mobiliteit Score: 5
Ik heb deze externe harde schijf aangeschaft om mijn series, films en school bestanden op te bewaren. Nu heb ik deze harde schijf ongeveer een jaar in gebruik en ik ben er zr tevreden over.

De externe harde schijf ziet er mooi uit, is zeer compact, geluidsloos en is tevens snel, ongeveer alles wat je zoekt in een externe harde schijf dus!
Het enige waar ik wel tegen aan liep is de minder gebruiksvriendelijke kabel. Niet alleen is deze kabel nogal "stijfjes" wat in houd dat je hem niet geheel recht kan trekken, maar ook dat toen ik hem per ongeluk in mijn tas had gestopt met de harde schijf er nog aan vast, de pinnetjes bij het uiteinde waren afgebroken. Wat natuurlijk best logisch is, maar bij een usb uiteinde zou dit niet zo snel zijn gebeurd.

Conclusie:

Ik zou deze externe harde schijf zeker aanbevelen voor als je op zoek bent naar een goeie en betrouwbare harde schijf. De prijs / kwaliteit verhouding is perfect. (Scheid wel altijd de kabel van de externe harde schijf als je hem mee neemt)

Heb jij ook een WD My Passport My Passport 1TB Zwart?