Thermaltake Armor A30 (Zwart) Review

Schuitje82 19 september 2013, laatste update op 1 april 2015, 29 views

Thermaltake Armor A30 (Zwart)

Kast ziet er zeer degelijk uit. Vrij eenvoudig alles te monteren. Airflow ben ik niet helemaal tevreden over. Videokaart krijg weinig koeling en word erg warm.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Eenvoudig montage
  • Compact en makkelijk voor LAN party's.

Minpunten

• Slechte Air Flow
  • Kabels Moeilijk Wegwerken
  • Front USB 3.0 kan je niet direct op moederbord aansluiten.

Kast ziet er zeer degelijk uit.
Vrij eenvoudig alles te monteren ondanks het een compacte kast is.
Weg werken van kabels is erg lastig doordat hier geen ruimte voor is en vaak liggen kabels in het zicht.

Mijn kast versie had een USB 3.0 helaas geen kabel die je op het moederbord kon aansluiten.
En deze ging naar achterzijden moederbord en neem al direct 1 poort in.

Airflow ben ik niet helemaal tevreden over.
Videokaart krijg weinig koeling en word erg warm.
Fan aan bovenzijden zuigt veel warmte af maar uiteindelijk resultaat is niet geweldig.

Heb ook een Aerocool QX2000 als M40 gehad en vond deze kasten vele malen beter betreft de airflow.
Leuke kast (Thermaltake Armor voor 30 euro gebruikt anders zou ik eens bij Aerocool kijken.
Deze hebben betreft prijs / prestatie betere kasten bij de M-ATX / Compacte kasten.

Heb jij ook een Thermaltake Armor A30 (Zwart)?