Dell Inspiron 17R SE 7720 (n0017s06nlnl) Review

Svennieboy989 19 september 2013, 424 views

Dell Inspiron 17R SE 7720 (n0017s06nlnl)

Pluspunten

• Snelle video kaart.
  • Zeer lage prijs voor deze kwaliteit van een laptop.
  • Goede processor.
  • Geschikt voor de nieuwste games.
  • 6GB als basis, zeer veel.
  • 2 jaar garantie
  • Gratis codes voor korting
  • 1 TB ram

Minpunten

• Service op de site van dell is een beetje onhandig

Ik ga geen uitgebreide uitleg geven over alles.
'K heb hem nu ongeveer een half jaartje en bij zeer blij met mijn aankoop.
Wilde zoeken naar een betaalbare "gamelaptop" die ik ook nog voor school kan gebruiken.
Ik heb overal op deze site gezocht, maar kon eigenlijk niet echt een goede laptop vinden. Uiteindelijk ben ik gewezen op deze laptop.

Algemeen:
Zeer geschikt voor gamen, maar ook voor school.
Veel opslag capiciteit, een goede videokaart om mee te gamen, processor is voor games en ook voor aardig wat multitasken goed genoeg en natuurlijk de lekkere 1TB opslagcapiciteit.
Heb er gelijk de nieuwste games mee gespeeld, Assassin's creed 3, League of Legends, CoD Black ops II etc.

Heb jij ook een Dell Inspiron 17R SE 7720 (n0017s06nlnl)?

Ik heb dezelfde laptop ongeveer een half jaar ook in gebruik, bevalt uitstekend. Heb zelf wel een SSD ingebouwd en een andere wifikaart. Aan minpunten zou ik zelf willen toevoegen het goedkope wifikaartje (haalt geen 120 laatst staan 150mbit bij ziggo) en de onboard netwerkkaart is nog een oude van 100mbit. Daarnaast heb ik de i5 uitvoering, draait spellen voor mij nog goed, niet allemaal op het maximum, maar blijft natuurlijk onboard. Kortom echt een geweldige laptop voor een goede prijs.

De driverpagina van dell vind ik ook nog altijd een drama.
klopt, ik merk zelf eigenlijk niet veel met internet, af en toe is hij inderdaad wat sloom met internet, maar ik heb hem nu ook bijvoorbeeld de ethernetkabel aangesloten, dit lost voor mij het probleem op.
De SSD vind ik niet nodig, met de windows 8 die erop zit vind ik dat hij snel genoeg opstart.
Verder vind ik het goed genoeg om games mee te spelen, sommige spellen zijn zelfs te doen op very high.