Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Black switches - Bekijk alle specificaties

Steelseries 6Gv2 (Qwerty) Review

extremistcouch 19 september 2013, 1.568 views

Steelseries 6Gv2 (Qwerty)

Pluspunten

• Geen windows-toets

Minpunten

• Toetsen verkleuren snel

Al veel reviews gelezen omtrent dit toetsenbord, echter zou ik graag mijn eigen ervaring willen delen over dit toetsenbord, vooral omdat ik zeer tevreden ben met dit toetsenbord.

Het is een echt no-nonsense toetsenbord, je zult merken dat dit toetsenbord minder ruimte zal innemen op je bureau, je hebt geen polssteun en het toetsenbord ligt hoger dan een gemiddeld toetsenbord, persoonlijk vindt ik dit erg fijn.

De typsnelheid ligt erg hoog, heb nog geen responsiever toetsenbord gehad dan de steelseries 6Gv2, ook maken de toetsen relatief weinig herrie.

De toetsen vervagen snel en worden vlot grijs na veel en overmatig gebruik., weet niet of dit echt iets algemeens is of alleen bij mij voorkomt?

De windows knop ontbreekt op dit toetsenbord en is vervangen door een steelseries logo-knop die als een functie toets gebruikt kan worden met de knoppen F1 t/m F6 voor o.a. het pauzeren en afspelen van films en om het volume te verhogen/verlagen, Dit zorgt er tevens voor dat incidenteel de windows knop indrukken in-game niet meer voorkomt!

Al met al is dit een erg fijn toetsenbord en zal deze daarom voorlopig ook niet vervangen :)

Heb jij ook een Steelseries 6Gv2 (Qwerty)?