Apple MacBook Air 2013 13,3" 4GB 128GB (NL toetsenbord) Review

ThomastvNewbie 18 september 2013, 1.348 views

Apple MacBook Air 2013 13,3" 4GB 128GB (NL toetsenbord)

Pluspunten

• De snelheid van de laptop
  • De stevige behuizing
  • Prachtig design
  • Heel makkelijk werkend
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Erg fijn toetsenbord

Minpunten

• De prijs
  • Kwaliteit van het scherm bij (zon) licht

Ik heb mijn MacBook Air nu al een tijdje en nog steeds ben ik er niet op uitgekeken. In het algemeen ben ik wel het persoon die na een paar maanden een nieuw apparaat wil. Maar deze laptop geeft echt zo'n wow-effect; hij blijft mooi als je je kamer binnen komt lopen en je ziet 'm weer staan. Een absolute 'must' voor alle Apple liefhebbers, maar zeker ook voor de mensen die andere merken gewend zijn. Het enige minpunt aan Apple artikelen over het algemeen is de prijs. Deze ligt bij de MacBook Air ook behoorlijk hoog, maar als je een goed werkende en zeer makkelijk werkende laptop, deze is zelfs voor mensen zonder 0 verstand van wat voor elektronica dan ook heel erg gebruiksvriendelijk. Een absolute must voor iedereen die een nieuwe laptop nodig heeft, of het uw eerste laptop is of uw zoveelste deze laptop kan je alleen maar blij van worden.

Heb jij ook een Apple MacBook Air 2013 13,3" 4GB 128GB (NL toetsenbord)?

Reviews door de redactie

Ik ben het op alle punten met je eens, in dit stukje techniek voel je nog heel duidelijk de Geest van Steve Jobs rondwaren.

Ik wou dat ik zelf ook het geld had voor zo'n mooie machine, gelukkig kan ik nog wel eens over de schouder van een meer fortuinlijke collega meekijken.

Dit is echt een review met gevoel, zonder al die harde cijfertjes en andere statistieken die niets anders doen dan liegen.