Philips Electret-microfoon SBCME570 Review

DylanSan 18 september 2013, laatste update op 22 maart 2014, 2.008 views

Philips Electret-microfoon SBCME570

Pluspunten

• Sterk
  • Kwalitijd
  • Camera Compatible
  • Standaard
  • Jack converter
  • Stereo
  • Aan en uit switch
  • Licht
  • Grip

Minpunten

• Topje verbuigt makkelijk
  • Schrammen komen er gemakkelijk op
  • Batterij

Ik wou voor een lange tijd een youtube channel starten (Ben gestopt omdat ik school iets belangerijker vind) Deze microfoon heeft het perfect voor mij gedaan!

Dit engeltje kwam in een Mooie opbergdoos Met standaard, Batterij En 3mm naar 6mm Jack converter!

Wat ik ook helemaal top vond is dat je deze microfoon voor vrijwel alles kan gaan gebruiken, Zelfs voor camera's! De standaard kan je gemakkelijk uit elkaar draaien, waardoor je een vierkantje hebt die je op meeste camera's kan zetten!

Natuurlijk zou ik wel wat beters voor mijn camera willen, Maar dit ding wil het Zeker wel doen voor youtube, Skype, En andere manieren van communiceren met Audio.

De behuizing is ook ongelovenlijk sterk, Alleen Het topje Verbuigt heel gemakkelijk.

De kabel is ook Erg lang en stevig,

Ook is er een opberg ruimte in de standaard voor de Jack converter (Ik raak die dingen altijd kwijt :/)

Ik heb wat slims bedacht voor de batterij, Ik haat het om batterijen te gebruiken, Hoe ik dat heb gedaan? Simpel, Ik heb het aangesloten aan een oude USB kabel, En een 1.5V Resistor ertussen geplaatst.

Heb jij ook een Philips Electret-microfoon SBCME570?

kan je me een linkje geven van de 1,5 volt ? en heb je de batterij erin gelaten? of pakt hij automatisch de stroom toevoer?
Ik heb de resistor in het batterij plekje geplakt en letterlijk aan die metale batterij stukjes vastgemaakt met hete lijm.

Die resitor had ik van een set oude speakers gesloopt, dus dat.
ah want het klinkt zeer handig maar ik ben niet zo'n "aanpasser" dus ik denk dat ik ermee op batterij blijf..