Specificaties Draadloos Azerty - Bekijk alle specificaties

Microsoft Wireless Desktop 3000 Review

Karizma 18 september 2013, 182 views

Microsoft Wireless Desktop 3000

Pluspunten

• Heerlijk fijn toetsenbord.
  • Goede muis.
  • Redelijk goede prijs.

Minpunten

• F1, F2, F3 toetsen niet slim bedacht door Microsoft.
  • De muis blijft ALTIJD aan, deze kan alleen uit als je de USB receiver er in klikt.

KORTE REVIEW;

Algemeen
Ik was opzoek naar een leuke desktop set voor een leuke prijs, toen belande ik bij deze. Ik ben tevreden over dit product en je mag deze gerust bestellen.

Toetsenbord
Het toetsenbord is gaaf gemaakt, lekker standaard maar toch een super mooie finish. Microsoft heeft gekozen voor een mat zwarte met glanzende afwerking, aan de onderkant een witte laag wat er gaaf uit ziet. Het toetsenbord werkt verder goed alleen met gamen merk ik soms een delay als ik meerdere toetsen tegelijk indruk. Een groot nadeel is dat de F toetsen (F1, F2, F3 etc) hele kleine toetsen zijn die je diep moet indrukken. Ook zijn deze gedeeld met Microsoft shortcuts, dus je moet eerst een soort van Fn aanzetten voordat je de F kun gebruiken. Het toetsenbord tikt heerlijk en je kunt er heel fijn op leunen dankzij de rubberachtige feeling die onderaan op het toetsenbord zitten.

Muis
De muis voelt goed en werkt goed, ligt fijn in de hand en je kan er flink mee gamen. Dankzij de BlueTrack technologie werkt de muis inderdaad op alle gronden (behalve glas).

Batterijen
Het toetsenbord en de muis draaien allebei op 2x AA. Het toetsenbord heb ik tot heden nog niet hoeven te vervangen (8 maanden). De muis een paar keer al.

Heb jij ook een Microsoft Wireless Desktop 3000?